mandag 16. november 2015

Har du problemer med håravfall? Prøv Senso Duo oljen

Sunt, fyldig, frisk og levende hår er drøm til alle kvinner. Faktorer som stress, dårlig diett eller feil pleie svekker håret betydelig og kan bevirke at det faller av. Å gjenoppbygge håret vil dessverre bli ganske vanskelig. Jeg personlig har prøvd mange forskjellige styrkende kurer før jeg oppdaget noe virkelig effektivt – Senso Duo oljen, vil det si. Den gjorde at jeg igjen kan glede meg over fyldig, sterkt og glansfullt hår.




Senso Duo er ikke første olje jeg bestemte meg å ta sjansen med. Jeg brukte lakserolje tidligere, men den viste seg å være altfor belastene for håret mitt og bevirket at det ble fettete veldig fort. Jeg har brukt Senso Duo i 3 måneder og den skuffa meg ikke en gang. Jeg tar den på hver kveld og vasker håret med sjampo fra samme serie om morgenen. Håret er fuktet, glansfullt og veldig mykt. Det faller ikke av, vokser fortere og jeg fikk mange av sånne baby hair på hodet, jeg.


Hva bør du vite om Senso Duo?

Det er en konsentrert olje som inneholder f.eks.: bajkal skjoldbær (regenererer hodebunnen etter intenst hår tap), koffein (blokkerer frigjøring av hormon som er ansvarlig for å bli skallet), camellia ekstrakt (stimulerer håret til aktiv oppvekst), soya og hvete spirer ekstrakt (øker tykkelse og antall av hår), arginin (stimulerer produksjon av kreatin, en hoved byggemateriale av hår), rose frø olje (rik kilde av makroelementer og vitaminer) ogmange oljer (bl.a. kokos-, rosmarin- og gresskar frø olje). Jeg har brukt 3 pakker av Senso Duo og venter nettopp på neste forsendelse.


Hvis du vil prøve ut kuren Senso Duo, da anbefaler jeg deg en velprøvd kilde: Vivese Senso Duo

5 kommentarer:

  1. Ganske greit ser dette ut, men ville gjerne vite om det er for alle typer hår, også afrikansk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Kuren er foresett til alle typer hår. Den gjør at hårets struktur blir styrket så at det slutter å falle av. På den måte blir håret tykkere og sterkere. Hilsen :)

      Slett
  2. Fungerer åsåm, ville ikke endre noe. Bare at kuren varer lengre og flaskene er større fordi jeg føler at det er næringsrikt for håret.

    SvarSlett
  3. Kan man få tilbake hår?

    SvarSlett
  4. Selvsagt, produktet forsterker håret og stopper håravfall. Det har også veldig stor suksess i å få håret til å vokse igjen, spesielt hvis du kombinerer det med Vives Senso Duo Oljen.
    Hvis du har mer spørsmål eller trengerm mer informasjon om produktet kan du alltid ta kontakt med oss på: contactno@todaycontact.com

    SvarSlett